Mit kérdezz a bébiszittertől? (kattints a képre!)

nanny 155008519_e7023db2cb_m.jpg

Megjelent a könyvem!

FB borítóhoz könyv (281 x 382) (200 x 272).jpg

Dolgozó mami

FIGYELEM, ezen a blogon a kommentelés, kérdezés lehetősége megszűnt, ha kérdésed van, szeretettel várlak az új honlapomon: www. dolgozomami.hu/blog

ÚJ Dolgozó mami honlap!

banner blogponthura.bmp

Utolsó kommentek

Karriertippek és munkajogi tanácsok dolgozó vagy állást kereső kismamáknak, anyukáknak!

2011.03.31. 09:25 Dolgozó mami

Beteg a gyerek

Címkék: beteg gyerek dolgozó anya

 
Van egy nagyon érdekes gyerekkori emlékem: beteg voltam, és mivel anyukámnak sok dolga volt (főkönyvelőként dolgozott, talán havi zárás lehetett?), bevitt a munkahelyére. Emlékszem, hogy volt ott egy szétnyitható kempingágy, azon aludtam, amikor elfáradtam, abban a szobában, ahol ketten, vagy hárman dolgoztak: gépeltek, telefonáltak, beszélgettek, egyeztettek.

 
Emlékszem anyukám kolléganőjére, talán Editnek hívták? Fiatal, magas, vékony, szemüveges nő volt, elővett a fiókjából három színes cérnát, vastagabb fonalat sodort belőle, a fiókja fogantyújára kötötte a cérnákat, és fonni tanított. Jó móka volt :-)
 
Azt már nem tudom, hogy mennyire voltam beteg, csak arra, hogy az egész teljesen természetes volt nekem, és nagyon jól éreztem magam. Arról sincs emlékem, hogy bejött-e a főnök, és ha igen, mit mondott, de nem volt valami eszméletlen kirívó eset, hogy ott voltam. Mindenki tette a dolgát, én meg jól elvoltam. Gyerek sem sérült, munka is el lett végezve…
 
Vajon ma hogyan reagálna egy főnök, vagy a kollégák, ha valaki bevinné a beteg gyerekét, mert inkább bejön dolgozni, minthogy odahaza maradjon? A TE főnököd mit csinálna, mit mondana?
 
 
 
(photo by Lauren Grace)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgozomami.blog.hu/api/trackback/id/tr102758416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angeli 2011.03.31. 12:39:11

Én lehet önző anyuka vagyok ilyen szempontból, meg ismerve a cégnél a dolgok menetét, a munkavégzés körülményeit, nálunk ez nem működne, és bevallom, lehet, mint kisgyerekes anyuka én sem örülnék, ha egész nap egy beteg gyerekkel lennék, majd hazajönnék a sajátomhoz és bízom benne, hogy nem hoztam haza a vírust, bacit. Emellett sem a gyerek nem tudna ott pihenni, sem a munka nem tudna "az elvárt" módon haladni. Szóval ma ez a megoldás szerintem nem feltétlenül működhet, főleg, mert nagyon sok helyen sokemberes irodák vannak, nem csak ketten vannak, mint korábban ez gyakori volt. Persze annak sem örülnek sehol, ha anya folyton otthon van a beteg kicsivel, vagy nagyobb gyerekkel. Ha újra megyek majd dolgozni, ez nálam is kemény dolog lesz biztos...

Dolgozó mami 2011.04.01. 14:17:49

@Angeli: Azt hiszem én sem vinném be a picit, más idők járnak már ma... de nagyon érdekes, hogy volt egy korszak, amikor ez megszokott volt, nem volt kirívó eset, és tolerálták ezt (is). Persze nem érdemes visszasírni a múltat, hiszen most élünk, ebben a korszakban, ezen a munkaerő-piacon kell boldogulni mindenkinek, de akkor is elgondolkoztató, hogy milyen különbségek alakultak ki egy generációnyi idő alatt. Ha egészségesen vinném be néhány év múlva, ha már nagyobb, mert hirtelen nem tudok segítséget szerezni (pl. megbetegszik a bébiszitterünk), és ő jól ellenne, rajzolgatna, stb...akkor is bizonyára furán néznének rám...
:-(
süti beállítások módosítása